Garantie en Nalevering bij BJC Tools
Garantie
De garantie, een aanzienlijk aspect om u in te verdiepen wanneer u ergens een aankoop doet. Het is namelijk niet geheel onbelangrijk om te weten waar u aan toe bent wanneer uw aankoop, binnen een bepaalde tijd, stuk gaat of wanneer er wellicht wat mis is met de levering van uw bestelling. Omdat het goed is om te weten hoe het zit met de garantie en nalevering van bestellingen, vertellen wij je hieronder hoe dit geregeld is binnen BJC Tools.
Om te beginnen een stukje algemene garantie binnen BJC Tools. Al onze producten worden geleverd met de standaard fabrieksgarantie en bieden wij de beste u de beste oplossing. Deze garantie wordt aangeboden door de dealer en zal door ons worden geregeld mocht er wat mis zijn met uw aankoop binnen deze garantieperiode. Om u een indicatie te geven van de garantieduur heeft u hier een aantal voorbeelden van merken die wij verkopen.
Stihl | Standaard 2 jaar fabrieksgarantie voor particulier gebruik / 1 jaar voor professioneel gebruik |
Stiga | Standaard 2 jaar fabrieksgarantie |
Keyang | Standaard 3 jaar fabrieksgarantie |
Femi | Standaard 1 jaar fabrieksgarantie |
Baier | Standaard 1 jaar fabrieksgarantie |
Echo | Standaard 5 jaar fabrieksgarantie voor particulier gebruik/ 2 jaar voor (Semi-) professioneel gebruik |
Verlengde garantie
Daarnaast bieden een aantal merken uit ons assortiment een verlengde garantie aan door middel van registratie van uw aankoop. Hoe deze registratie plaats vindt hangt af van de fabrikant, in sommige gevallen zullen wij dit voor uw doen en in andere gevallen kunt u uw aankoop zelf aanmelden op de website van het merk. De procedure voor deze verlengde fabrieksgarantie ziet u hieronder vermeld en bij de desbetreffende merken en artikelen op de productpagina vernoemd staan.
Verlengde garanties registratie
Stihl | 6 maanden éxtra garantie |
Stiga | Registreer je machine |
Echo | Registreer je machine |
European quality
Maar het bovenstaande is niet alles wat we hier, bij BJC Tools, aan service op het gebied van garantie verlenen. Een aantal jaar geleden zijn we namelijk het European Quality Label begonnen. Dit omdat wij onze klanten gegarandeerde kwaliteit willen leveren. Draagt een product dit label? Dan is het geproduceerd in Europa en is het gegarandeerd van goede kwaliteit. Dat wil niet zeggen dat producten die het label niet dragen geen goede artikelen zijn maar er zitten wel degelijk verschillen tussen.
Het label helpt dan ook onze klanten deze verschillen te laten zien en ze bewust te maken van wat ze kopen. Daarnaast hebben we met veel van de European Quality leveranciers een rechtstreekse link waardoor we snel kunnen handelen mocht er wat mis zijn met een product of een bestelling. Wellicht is het label een wat andere vorm van garantie, maar zeker niet minder belangrijk!
Heeft u nog verdere vragen omtrent de garantie of nalevering van een bestelling, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Meer informatie over het European Quality label.