Veelgestelde vragen

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden kun je hier lezen.


Waar kan ik terecht met mijn vragen, opmerkingen of klachten?

Heb je een vraag, opmerking of klacht? Wij informeren je graag over onze producten en diensten.
Neem contact met ons op: klantenservice@bjctools.nl


Hoe blijf ik op de hoogte van jullie bedrijf?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Blijf op de hoogte van onze diensten en ons assortiment. Profiteer ook van alle kortingsacties.


Ik heb geen internetbankieren, paypal of creditcard. Kan ik dan toch iets bestellen?

Natuurlijk! Wij hebben hiernaast nog meerdere opties om een bestelling te betalen. Dit kan middels bankoverschrijving. Let wel: de bestelling zal pas verzonden worden nadat we de betaling binnen hebben. Hiernaast kunt u ook altijd uw bestelling afhalen in een van onze filialen.


Hoe blijf ik op de hoogte van mijn bestelling?

We houden je maar al te graag op de hoogte. Zo ook over jouw bestelling. Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt deze link in de verzendbevestiging. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.


Waar vind ik informatie over mijn facturen en/of betalingen?

Deze informatie kun je terugvinden in je persoonlijke account. Bekijk je bestellingen.


Ik kan mijn factuur niet meer vinden, wat nu?

Is je factuur niet meer te vinden via je bestellingen? Neem contact met ons op. Wij lossen het graag voor je op.


Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?

Je kunt gebruik maken van onderstaande betaalmethodes.

Betalen bij Afhalen (Contant & PIN)
IDEAL
Bankoverschrijving
Paypal
Creditcard
Afterpay
Rembours
Mister Cash

Meer informatie over onze betaalmethodes


Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Op dit moment is dit nog niet mogelijk. Hier zijn we mee bezig.


Klanttevredenheid is een obsessie voor ons

Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren!
Hoe nu verder?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn elke dag tot 18.00 uur `s avonds bereikbaar via telefoon, e-mail

Heeft hij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.